Producenci

Serwis

                    

 

SERWIS : 

 

Zapraszamy do kontaktu z naszym serwisem, w sprawie naprawy lub konsultacji:

E-MAIL: sekretariat@witkowski-group.pl

Telefon : kom +48 503-130-183 

Telefon stacjonarny +48 52-373-25-31  ,

 

Zapraszamy do odwiedzenia siedziby naszej firmy:

Witkowski-group

Ul.Cmentarna 24

85-184 Bydgoszcz

Od poniedziałku do piątku: 9.00 - 17.00

 

Wszystkie nasze produkty są w pełni na gwarancji realizowanej na terenie całej Polski. 

Nasza firma realizuje pełen zakres usług w oparciu o pełną dokumentację, oraz wszelkie procedury firm:  iRobot USA, MTD USA, Ihlas Turcja, ZCS Włochy, RosaGroup Włochy, Rexair USA, DLF Polska

Mam autoryzację serwisową na wszystkie produkty.
                                                 

Większość napraw załatwiamy "od ręki" dlatego, że diagnostyka serwisu urządzenia jest oparta na programach diagnostycznych. Dzięki temu można szybko zdiagnozować problem serwisowy. Naprawa może zająć od kilku do kilkudziesięciu minut ze względu na łatwość wymiany modułu np. w produktach: iRobot, Robomow, Cub Cadet, Wolf Garten

Sąsiedztwo galerii handlowej- Hipermarket "GLINKI GALERIA CARREFOUR" -  może zachęcać do zakupów, a w tym czasie nasz serwis może naprawić Państwa urządzenie.

Zastrzegamy sobie jednak sytuacje, w której może się okazać, że naprawa urządzenia wymaga więcej czasu i wtedy wydłużymy okres naprawy , ale na pewno nie więcej niż kilka dni.Maksymalny okres naprawy wynosi 14 dni, ale to ostatecznie w niezwykle krytycznych okresach napraw serwisowych.

Z doświadczenia wiemy, że urządzenia są tak niezbędne dla klientów, że staramy się zaspokajać potrzeby naszych klientów i szybko wykonać naprawy.

 

 

Szczegółowy Regulamin serwisu : 

1. W przypadku stwierdzenia wady objętej uprawnieniami z rękojmi lub wady objętej gwarancją mogą Państwo zgłosić odpowiednie żądanie do Biura Obsługi Klienta , osobiście w siedzibie firmy : w Bydgoszczy przy ul. Cmentarna 24 w godzinach od 9.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku , telefonicznie pod numerem +48 52 373 25 31 , lub elektronicznie: sekretariat@witkowski-group.pl

2. Przesyłki do serwisu należy wysyłać na adres:

Przedstawicielstwo Handlowe Tomasz Witkowski

ul. Cmentarna 24

85-184 Bydgoszcz.

3. Serwis rozpatruje reklamację najpóźniej w ciągu 14 dni od jej wpłynięcia. W celu usprawnienia procedury zgłoszenia reklamacyjnego, Serwis zaleca, aby przed wysłaniem towaru skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Naszej Firmy, które służy pomocą w zakresie organizacji transportu urządzenia na koszt Serwisu w dwie strony, jak również określi, które akcesoria powinny być dosłane wraz z urządzeniem. Może się również okazać, że naprawa nie będzie wymagała dostarczenia urządzenia do Serwisu, a będzie mogła zostać wykonana zdalnie.

4. Rekomendujemy, by wysyłając towar zadbać o prawidłowe jego zabezpieczenie – w tym celu radzimy wykorzystać oryginalne opakowanie wraz z wypełnieniem zapewniającym bezpieczny transport. Gdy Klient wybierze zastosowanie opakowania zastępczego radzimy by gwarantowało ono odpowiednią ochronę towaru przed uszkodzeniem podczas transportu. Zalecamy oklejenie opakowania odpowiednimi nalepkami wskazującymi na wrażliwość towaru na wstrząsy np. „uwaga szkło".

5. Brak spełnienia przez Klienta, rekomendacji określonych w punktach 3 i 4 , nie ma wpływu na skuteczność złożenia reklamacji ani nie spowoduje ewentualnych roszczeń ze strony Firmy w tym zakresie.

6. Towar należy przysyłać z otrzymanymi akcesoriami, które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego jego funkcjonowania, po uprzednim telefonicznym ustaleniu z Biurem Obsługi Klienta Naszej Firmy. Do towaru dołącza się dokładny opis wady wraz z podaną informacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana wada wystąpiła. Umożliwi to szybszą diagnozę i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić swoje oczekiwania reklamacyjne.

7. Do reklamowanego towaru Klient winien dołączyć kserokopię gwarancji lub faktury zakupu lub innego dokumentu świadczącego o jego nabyciu.

8. W przypadku, gdy towar dostarczony do Serwisu nie uzasadnia realizacji uprawnień z tytułu gwarancji lub rękojmi, a wada wynikła z winy Kupującego, Serwis kontaktuje się z Klientem, w celu ustalenia dalszego trybu postępowania z dostarczonym towarem. W szczególności Serwis, może dokonać naprawy dostarczonego towaru na wyraźne zlecenie Klienta (naprawa pozagwarancyjna) oraz po uprzednim zaakceptowaniu przez Klienta kwoty naprawy i kosztów transportu , bądź odesłać urządzenie na koszt Klienta ,bez wykonywania dodatkowych czynności.

9. W przypadku nieodebrania przez Klienta serwisowanego przez Firmę urządzenia w terminie 30 dni od daty jego dostarczenia i mimo wezwania do jego odbioru . Serwis uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie urządzenia. Opłata ta, w wysokości 10 zł brutto za każdy dzień przechowywania urządzenia, będzie naliczana od 31 dnia liczonego od daty dostarczenia urządzenia do Serwisu.

Data aktualizacji tego regulaminu 01 10 2019 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl