Producenci

Gwarancje i Reklamacje

                    Gwarancje i Reklamacje:

Dbając o dobrą reputację firmy oraz zadowolenie klientów, produkty dobieramy w ten sposób, że przechodzą one nie tylko weryfikację najwyższej jakości ale również bezawaryjnej pracy przez długi okres użytkowania. Partnerzy-Dostawcy są dobierani w bardzo selektywny sposób i gwarancje oraz współpraca opiera się zawsze na formalnych pisemnych umowach. Nie sprowadzamy towarów na "własną rękę" więc całkowicie poświęcamy się uwadze na załatwianie najważniejszych spraw dla klienta: właściwa informacja o produkcie, dostarczenie pełnej dokumentacji w języku polskim tj. instrukcji obsługi, kart rejestracyjnych z numerem indywidualnym produktu, gwarancji serwisowej realizowanej w naszych punktach serwisowych.

Gwarancja i Naprawy realizowane są tylko i wyłącznie w oparciu o oryginalne części i podzespoły, stosowane są oprogramowania i up'grad-y do urządzeń dostarczane bezpośrednio od producentów.

W przypadku awarii lub zauważenia niewłaściwej pracy urządzenia w pierwszej kolejności prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny : sekretariat@witkowski-group.pl Telefon : 503 130 183

W drugiej kolejności prosimy o bezpieczne zapakowanie towaru dołączenie kopii dowodu zakupu ( faktura lub umowa kupna -sprzedaży ) oraz pisemną gwarancję i wysłanie na następujący adres:

Witkowski-Group - Serwis

Bydgoszcz 85-184 ul. Cmentarna 24

Ujawnione w okresie gwarancji lub po gwarancji usterki lub wady będą naprawiane lub wymieniane w okresie ustawowym maksymalnie do 21 dni, ale najczęściej usługa naprawy trwa tylko kilka dni.

Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy i zwrotu towaru zawarte są w Regulaminie sklepu internetowego 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl